Karper coaching

Ik ben karpercoach Jelmer Simmes, een veelzijdige karpervisser die jou de fijne kneepjes van het vak kan leren. Je kan ervoor kiezen om samen met mij 24 uur lang je eigen favoriete viswater te bevissen, maar je bent ook van harte welkom om bij mij in de regio een sessie te doen op een kanaal, vaart, beek of plas!

karper coaching
Prijs: €330,- (excl. BTW)
(excl. reiskosten €0,21- per km excl. BTW)
(Prijs inclusief BTW is €399,-)

Tijden: 11.00uur – 11.00uur (in overleg zijn andere tijden mogelijk)
*Sessie duurt 24 uur
*Je ontvangt bij aanvang een Goodie-bag met een aantal top producten
*Geschikt voor alle leeftijden
*Betaling achteraf via factuur

NIEUW! 12-uurs sessies nu ook mogelijk!

Ik heb besloten ook te beginnen met 12-uurs sessies! Houd jij niet van nachtvissen of vind je een 24-uurs sessie te lang? Ga dan voor een 12-uurs sessie! ​
leren karpervissen, karpervissen tips
Prijs: €240,- (excl. BTW)
(excl. reiskosten €0,19- per km excl. BTW)
(Prijs inclusief BTW is €290,40)

Tijden: 09.00uur – 21.00uur (in overleg zijn andere tijden mogelijk)
*Sessie duurt 12 uur
*Je ontvangt bij aanvang een Goodie-bag met een aantal top producten
*Geschikt voor alle leeftijden
*Betaling achteraf via factuur

Waarom een karper coach?

Een karpercoach helpt jou met het vangen van méér karper voor de rest van je leven. De gemiddelde karpervisser spendeert ieder jaar honderden, zo niet duizenden euro’s aan zijn hobby. Helaas zijn dit veelal investeringen waar je niet meer door gaat vangen. Door te investeren in een sessie met een karper coach zal je de rest van je leven meer vis vangen en dus met méér plezier naar de waterkant gaan.
karper coach jelmer simmes
grootste karper nederland

Reviews van klanten in 2024

Ferry Hendriks

23 februari 2024

Het was natuurlijk al heel erg leuk de persoon te ontmoeten die ik al zo vaak voor de camera gezien had:-) En m’n kids vonden het helemaal geweldig dat ik met je op pad mocht!

Na een korte trip op de boot en de kennismaking kreeg ik direct heel veel info over de stekkeuze en de gedachte erachter, erg waardevol. Vervolgens zijn we de stekken vanaf de kant gaan verkennen en de banksticks plaatsen zodat dat alvast gereed was. Na een snelle (maar gezonde) lunch kreeg de nodige uitleg over het materiaal dat gebruikt zou worden (en waarom) en zijn we vervolgens aan de gang gegaan met het knopen van de rigs. Ook hier weer een hoop geleerd over de type rigs en waarvoor ze het meest geschikt zijn. Dit maakt mijn visserij  erna nog effectiever en in veel opzichten ook eenvoudiger (als je er maar over nadenkt, of het uitgelegd krijgt;-)) Hoewel ik dacht dat ik al de juiste spullen vooraf aanschaft had, de Goodiebag (die ik direct bij aankomst van Jelmer kreeg) bleek toch meer dan welkom!

En toen was het zover, we gingen de rigs uitvaren met de rubberboot en natuurlijk de Deeper chirp 2 (YES!)! Een heel mooie ervaring om te zien hoe Jelmer naar de goeie spots zoekt en welke rig, onderlijn, aassoort en ‘slipstand’ daar het beste bijpast. Vervolgens was het wachten en ervaringen delen, wat natuurlijk super leuk is met iemand die dezelfde hobby beoefent en daarvan z’n werk heeft gemaakt.

Helaas kwam ik er wel achter dat ik de tent vergeten was… dan denk vast hoe kun je dat nou vergeten en dat ken ik maar toe aan de enthousiasme over de trip. Haha! Gelukkig had Jelmer de cover bij zich die ik voor de nacht mocht gebruiken, fantastische uitvinding! Midden in de nacht werden we gewekt (helaas Witvis) en stapte ik uit m’n slaapzak en hoorde het ijs van de cover af breken, maar ik heb er niets van gemerkt en gewoon lekker warm gelegen. Thanks Jelmer!

Zoals verwacht is het de rest van de nacht stil gebleven, wat ook niet zo gek is gezien de tijd van het jaar en de sterk dalende temperaturen.

In de loop van de ochtend, na een paar bakken koffie en een ontbijtje, gaan we de spullen langzaam aan opruimen en draaien we de hengels weer in. Hoewel de vangsten uitgebleven zijn heb ik toch een hele grote ‘vangst’ wat betreft kennis en kan ik iedereen aanraden om jezelf deze ervaring cadeau te doen!

(Tot slot viel ik nog met de neus in de boter, Jelmer zou die middag een uitzetting gaan doen en ik mocht mee om te kijken! Dus uiteindelijk alsnog honderden karpers zien passeren:-))

@Jelmer, zoals al besproken, ik kom zeker terug en neem dan 1 of 2 van de kids mee (en de tent;-))

Enorm bedankt en tot de volgende!

Groet,

Ferry

Percy Suys

3 april 2024

Wat een prachtige 24uur sessie heb ik mogen beleven met Jelmer Simmes .Welke rigkeuze maak ik het best? Welk voer gebruik ik?… Duizend en 1 vragen die ik had afgelopen maanden in mijn visserij. Door m’nn beroep als chef-kok wou ik de weinig tijd die ik had optimaal kunnen benutten maar toch bleef ik met twijfels zitten hoe en wat…

Na lang twijfelen de keuze gemaakt om een karpercoaching met jelmer te plannen op de Karperhoeve, raidens lake stek 1 ,en goohhh wat ben ik daar dankbaar voor. De tips en kennis die ik daar heb verworven ,heeft ervoor gezorgd dat ik eindelijk 100 procent vertrouwen heb ik m’nn rigs en het aas.

Een halve sweet almond bollie van Originals Benelux met wat boilliekruim erbij was het magische antwoord om een paar top bakken te vangen, waaronder mijn Persoonlijk Record.

Nogmaals een woord van dank aan Twincarp voor de sessie die men leven zal bijblijven en waar ik de komende jaren alleen de vruchten zal van plukken. 💪

Dennis de Groot

3 maart 2024

Heb Jelmer dagje mee genomen op me eigen visgronden. Online hebben we van tevoren samen de stekken bepaald. Super leerzaam die 24 uur. Wat gespard over rigs, die Jelmer mooi simpel houdt en ik neem zeker zijn bodem rig mee in mijn kitje.

Vandaag toevallig voor t eerst een vis gevangen met de shot on the hook op zijn aabeveling. Perfecte haking in de onderlip hierdoor. Dieptemeter (deeper) besproken. En hoe je stekken bepaald en waarom. Helaas hebbe we geen vis gevangen.  Wel hebben we een karper niet goed gehaakt tijdens de run. Maar alsnog met ze 2e prima naar ons zin gehad!

Jelmer bedankt voor de ervaring, en wie weet komen we mekaar nog tegen voor een revenge!

Groetjes,
Dennis

Tim van Setten

30 maart 2024

Vorige week ben ik afgereisd naar de Achterhoek om een sessie neer te gaan zetten met Jelmer op een rivier. Ik besloot om alvast een dag eerder die kant op te gaan om zo veel mogelijk tijd te kunnen besteden aan het vissen. De dag voorafgaand aan de sessie alvast even met Jelmer afgesproken om elkaar te leren kennen en daarna bracht hij me naar een rustige stek aan de rivier waar ik mijn eerste nacht kon starten, de volgende dag zou hij aansluiten. Die dag begon goed want ik had in de vroege ochtend al een uniek exemplaar gevangen wist hij me te vertellen. Samen de vis op de foto gezet, stukje verkast en toen kon de sessie samen van starten. Het was een reuze gezellige dag, veel gelachen en mooie verhalen gedeeld. Uiteraard ook een hoop vragen kunnen stellen over het karpervissen en nog een aantal nieuwe rigs leren knopen. Helaas die avond verspeelde we onze enige aanbeet. Desondanks heel erg genoten van de omgeving en de dag zelf. Zeker een aanrader om een keer te doen. Altijd goed om wat nieuwe inzichten en kennis op te doen.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes